~Jeanne d’Arc Living


Dit was meteen de 1 keus die ik maakte
toen ik ‘m zag liggen bij de
Brocanterie Déjá-Vu in Oosterhout.

Dit tijdschrift koop ik niet zo vaak, maar ik vind het
heerlijk om plaatjes te kijken, maar tot mijn verbazing
waren de teksten deze keer in het engels!


Ik heb nummer 1 toedertijd van Richard cadeau
gekregen, die had hij via de post thuis laten bezorgen
en daar kon ik alleen maar plaatjes kijken,
dus verwachte dat nu weer!
Dubbel genieten dus!!!

 

 

Dit nummer is al een tijdje te koop
dus jullie hebben ‘m waarschijnlijk allemaal
al gezien en gelezen???
Maar ik wil jullie toch nog even een paar
mooie foto’s laten zien, en ook voor diegene die
‘m nog niet hebben gezien…kunnen jullie toch even
een beetje met me mee genieten!!!

        
Zo dat was het weer!
Morgen post ik foto’s van de andere aankopen
waar jullie allemaal op zitten te wachten!!!
Het zijn eigenlijk sinterklaas cadeautjes,
maar de familie van Richard
kijken en lezen mijn blogs toch niet!!!

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk blad lijkt me dat en ja sinds een tijdje ook in het Engels. Misschien trakteer ik mezelf eens....

    Liefs van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik heb hem ook en kan er geen genoeg van krijgen.
    Heerlijk nu ook redelijk leesbaar voor mij, dat is toch veel leuker.
    Het is een blad wat je keer op keer weer pakt om even weg te mijmeren.....
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.